Extranet Adviseur Online

De energie achter financiële rust

Wij vinden dat iedereen een goed financieel advies verdient, zodat niemand zich zorgen hoeft te maken over zijn financiële risico’s, verzekeringen of hypotheek. Daarom zetten wij ons in voor een Nederland waar er altijd een financieel adviseur in de buurt zit.

Een adviseur die inzicht verschaft in risico’s en hoe je daar het beste mee omgaat. Die helpt met het maken van een goede keuze. En die zorgt dat u geen omkijken heeft naar zaken als schadeafhandeling en herstel. Zodat u gewoon door kunt met uw werk of leven. Zonder financiële stress.

Hoe we dat doen?

Om te beginnen bieden we financieel adviseurs toegang tot een zo breed mogelijk aanbod van financiële diensten in combinatie met een snelle en efficiënte afhandeling. Want meer keuze betekent een onafhankelijker advies.

Adviseur in de buurt

Daarnaast zetten we ons actief in voor het behoud van het lokale aanspreekpunt: de adviseur in de buurt. Ook ondersteunen we mensen die financieel adviseur willen worden en helpen we bij het uitbreiden of overnemen van kantoren.

Online of persoonlijk contact. Met geavanceerde digitale oplossingen maken we het leven van financieel adviseurs steeds makkelijker. We bieden hun klanten de mogelijkheid om zelf te kiezen hoe ze hun financiële zaken willen regelen: persoonlijk, of via een uitgebreide online omgeving.

Zonder zorgen. We zijn een verlengstuk, een extra medewerker die altijd klaarstaat voor onze adviseurs. Doelgericht, efficiënt en met enthousiasme. Zodat iedereen in Nederland zich geen zorgen hoeft te maken over zijn financiële risico’s en vaste lasten. We zijn de energie achter financiële rust.

Wat verzorgen we precies?

De administratie, acceptatie en eventuele schadeafhandeling van de producten en diensten van verzekeraars en geldverstrekkers in Nederland. Uiteraard volgen we daarbij de voorwaarden van de verzekeraar of geldverstrekker. We werken met eigen processen voor de (premie)betaling, gegevensverwerking en klachtencommunicatie.

Onze geschiedenis

VKG werd in 1947 opgericht en staat voor Van Kampen Groep. We bestaan dus al ruim 75 jaar. In 2015 is VKG gekocht door a.s.r. Deze relatie hindert ons niet om zaken te doen met verschillende verzekeraars.

Partners en verzekeraars

Voor verschillende verzekeraars treden we op als gevolmachtigde of gevolmachtigd agent. Dit betekent dat VKG risico’s accepteert, polissen opmaakt en schades afwikkelt binnen de afspraken die met de verzekeraars zijn gemaakt. En doordat we met meer dan 100 financiële partijen samenwerken, is er voor ieder financieel vraagstuk een oplossing.

Allianz Assistance
Anker insurance
ARAG
Argenta Hypotheken
Avero
Bovemij
Chubb
DAS Rechtsbijstand
De Goudse
Lloyds bank
Midglas
NN
NIBC direct
Rhion Versigerung
Tokio_Marine_Kiln
Tulp
Unigarant

De mensen achter VKG

We zijn een verlengstuk van het advieskantoor, een extra medewerker die altijd klaarstaat om adviseurs te helpen om zijn klanten financiële rust te bieden. Dat doen we doelgericht, efficiënt en met enthousiasme. Onze medewerkers vertellen u er graag meer over.

Pascal van Kranenburg

Specialist Product en Portefeuillemanagement

Pascal van Kranenburg Specialist Product en Portefeuillemanagement

“Wat werken bij VKG zo leuk maakt? De hechte sfeer, ruimte voor ontwikkeling en voor eigen initiatief: iedereen staat open voor nieuwe ideeën. In 2014 begon ik hier als acceptant en al snel kon ik doorgroeien naar mijn huidige functie. Daarin zorg ik ervoor dat onze producten optimaal blijven werken. Dat geeft veel uitdaging, want zowel in de techniek als bij de verzekeraars verandert er veel, bijvoorbeeld door het samengaan van verschillende maatschappijen. Het vinden van de juiste oplossing binnen het bestaande systeem geeft steeds weer veel voldoening. We hebben dan misschien niet zoveel direct contact met de adviseurs als andere afdelingen, maar zorgen er met elkaar voor dat we adviseurs en hun klanten zo goed mogelijk helpen met onze producten.”

Denise Smit

Acceptatie Brand/Varia

Denise Smit Acceptatie Brand/Varia

“Al jarenlang wist ik dat ik graag bij VKG wilde werken, ik had er een goed gevoel bij. En dat gevoel bleek helemaal te kloppen. Je krijgt hier veel vrijheid en de sfeer is open: het wordt altijd gewaardeerd als je meedenkt en nieuwe ideeën geeft. Dat maakt collega’s en de directie heel benaderbaar. Voor een organisatie met ruim tweehonderd medewerkers is dat uniek: het geeft je het idee dat je mening telt. En er zijn veel groeimogelijkheden. Zo ben ik in minder dan een jaar doorgegroeid van junior naar de functie van acceptant. Je kunt ook altijd een cursus of training doen en interesse tonen in een andere interne afdeling. Bij VKG kun je dus echt investeren in jezelf.”

Roy Klerks

Financieel medewerker

Roy Klerks Financieel medewerker

Sinds 2005 werk ik bij VKG en het mooie eraan vind ik dat het gegroeid is vanuit een echt familiebedrijf. De hechte sfeer is nog steeds voelbaar. Het doel waar ik me voor inzet geeft me veel energie: hulp bieden door financiële vraagstukken en problemen op te lossen. Dat doe ik voor adviseurs en hun klanten, maar ook voor mijn collega’s bij VKG. Zij komen bijvoorbeeld naar me toe met vragen over debiteuren, incassodossiers, het verloop van betalingsprocessen, uitstel van betalingen of betalingsverkeer voor premies of schades. Op financieel gebied gebeurt er ontzettend veel en ik vind het belangrijk dat zowel de adviseur als de verzekerde kan vertrouwen op een goede verwerking van hun betalingen. Samen met mijn team zorg ik daar dagelijks voor en dat geeft veel voldoening.