Extranet Adviseur Online

Contact

Vragen over uw verzekering, factuur of schade?

Voor vragen over uw verzekeringen neemt u contact op met uw financieel adviseur. Ook alle andere vragen en opmerkingen over betalen, opzeggen, het doorgeven van wijzigingen en dergelijke kunt u het beste rechtstreeks met uw adviseur bespreken. Hij of zij kent uw persoonlijke situatie en is daarom uw aanspreekpunt. Uiteraard kunt u ook meer informatie over uw verzekering, factuur en polisvoorwaarden opvragen via de polismap Adviseur Online.

Schade melden

Heeft u schade? Dat is natuurlijk erg vervelend. U meld de schade eerst bij uw adviseur. Deze is ook op te zoeken via ‘vind mijn adviseur’ hieronder. Uw adviseur neemt uw schade voor u in behandeling en zorgt dat de benodigde stukken compleet zijn. Hierna geeft uw adviseur de schade door aan VKG die deze dan verwerkt. Voor tussentijdse vragen is uw adviseur uw aanspreekpunt. Ook de uiteindelijke berichtgeving van de afhandeling ontvangt u via uw adviseur. Heeft u een grote schade bekijk dan dit document over het inschakelen van een schade-expert. Indien de schade is afgehandeld ontvangt u een uitnodiging over hoe u het schadeproces heeft ervaren.

Terugbelservice

Heeft u liever dat uw adviseur u belt? Klik op de onderstaande knop en vul uw gegevens in. Aan de hand van uw polisnummer weten wij automatisch wie uw adviseur is. Wanneer u op ‘verzenden’ klikt ontvangt uw adviseur een e-mail met het verzoek om contact met u op te nemen.

Oops, het formulier is nog niet verzonden.

Vul de rood gemarkeerde velden in en probeer het nogmaals.

Bel mij terug

Wilt u dat uw adviseur telefonisch contact met u opneemt? Klik op de onderstaande knop voor het invullen van uw gegevens. Na het versturen ontvangt uw adviseur bericht zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen.

Vind mijn adviseur

Contactgegevens

  • Bezoekadres Boedijnhof 153 1628 SH Hoorn
  • Route
  • Bezoekadres
    Abe Lenstra Boulevard 52
    8448 JB Heerenveen
  • Route

We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur. En 24/7 via SOS International.

Veelgestelde vragen (Verzekerde)

VKG Algemeen Tegenpartij

Hoe werkt VKG met mij samen?

Wij vinden het belangrijk dat u goed weet wat u van de samenwerking met VKG mag verwachten. In het document ‘U en VKG’ legen wij dit uit. Bekijk het document ‘U & VKG’ op www.vkg.nl/samenwerking

Is VKG mijn adviseur?

VKG is niet uw adviseur. VKG regelt uitsluitend de financiële administratie van uw verzekering. Uw adviseur blijft voor u altijd de contactpersoon voor alle vragen over uw verzekeringen en betalingen.

Waarom krijg ik post van VKG?

U krijgt post van VKG omdat uw adviseur alle administratieve zaken rond uw verzekering door VKG laat doen. Uw adviseur heeft bij VKG toegang tot heel veel verzekeringsproducten van bijna alle verzekeringsmaatschappijen van Nederland.

Waarom betaal ik aan VKG en niet aan mijn adviseur?

Uw adviseur heeft de financiële afhandelingen van uw verzekering bij VKG ondergebracht. De premiebetaling gaat via de bankrekening van VKG (Van Kampen Groep / Van Kampen Assurantiemakelaars). Het klopt dus dat u aan VKG betaalt.

Ik ben op vakantie. Wat is het nood/alarmnummer van mijn reisverzekeraar?

Via dit overzicht treft u de meest voorkomende noodnummers aan. Staat uw reisverzekeraar er niet bij? Neem dan contact op met uw verzekeringsadviseur.

Waar kan ik mijn polis en facturen inzien?

Via adviseuronline.nl kunt u een gratis polismap aanmaken.

Waar kan ik een wijziging (opzeggen, aankoop etc.) doorgeven?

De wijziging dient u door te geven aan uw adviseur. Maakt u gebruik van de optie: Zoek uw adviseur. Dit kan ook via uw Adviseur Online omgeving via adviseuronline.nl

Is assurantiebelasting verplicht?

Ja, assurantiebelasting is door de overheid verplicht gesteld. U betaalt een percentage van de premie, momenteel is dat 21%. De assurantiebelasting die wij van u krijgen, betalen wij weer aan de Belastingdienst.

Ik ben op zoek naar een adviseur.

Via de optie ‘Vind mijn adviseur‘ tonen wij u op basis van postcode de adviseurs bij u in de buurt.

Ik heb e.e.a. naar u gemaild, is dit goed aangekomen?

Standaard ontvangt u een bevestiging binnen 1 week. Heeft u deze niet binnen 1 week van ons ontvangen neem dan contact met ons op via info@vkg.nl

Ik ben aangereden door een cliënt van u, hoe gaat het nu verder?

Bent u all-risk verzekerd neem dan contact op met uw eigen verzekeraar zodat zij de schade met u kunnen regelen. Zo niet, neem dan contact op met VKG.