Extranet Mijn polismap

Compliment of klacht?

Voor u vinden wij goede service en hoge kwaliteit van onze dienstverlening van groot belang. VKG streeft er naar haar adviseurs en bijbehorende relaties altijd goed en snel van dienst zijn. Toch kan het voorkomen dat de dienstverlening soms niet helemaal naar uw wens verloopt. Wanneer dat het geval is, dan willen wij dat graag weten. Samen met u zoeken wij dan naar een oplossing.

Wij streven er naar uw klacht op een zo goed mogelijke manier af te handelen. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons, in ieder geval binnen drie werkdagen. Wij behandelen uw klacht binnen 10 werkdagen. Soms hebben wij extra tijd nodig om uw klacht af te handelen. Als dit zo is, informeren wij u hierover. Naast een klacht kunt u natuurlijk ook een compliment aan ons doorgeven, daar krijgen we energie van.

Hoe kunt u uw compliment of klacht melden?

Uw compliment kunt u achterlaten via het complimentenformulier. Daarnaast zijn er zijn verschillende manieren om ons te laten weten dat u niet tevreden bent. U kunt:

  • als verzekerde contact opnemen met uw adviseur. Uw adviseur of bemiddelaar is er voor u;
  • als verzekerde via onze website reageren. U kunt dit doen via dit online klachtenformulier;
  • als adviseur contact opnemen met uw eigen contactpersoon bij VKG. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen meestal snel en adequaat worden opgelost;
  • of als adviseur via ons extranet het online klachtenformulier invullen;
  • uw klacht schriftelijk indienen bij VKG (Van Kampen Groep) t.a.v. de Directie, Postbus 1015, 1620 KA  Hoorn.

Nog niet tevreden?

De ervaring leert dat de meeste klachten naar tevredenheid worden afgehandeld door VKG. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat er gezamenlijk geen bevredigende oplossing wordt gevonden, dan kunt u met uw klacht terecht bij het KiFiD of de Burgerlijke Rechter.

KiFiD
Postbus 93275
2509 AG  Den Haag
www.kifid.nl