Sinds ik DIVA-kantoor ben geworden, gebruik ik dagelijks het extranet van VKG. Alle lopende en externe polissen zijn in het pakket ondergebracht. Dit werkt perfect: voor aanvragen, mutaties en dergelijke hoef ik niet meer in te loggen op vele verschillende extranetten van verzekeraars, wat mij veel tijdwinst en gemak oplevert. Ik kan klanten prima bedienen doordat ik veel verschillende verzekeraars kan vergelijken. En voor bijzondere risico’s zijn er maatwerkoplossingen via het provinciale kanaal. Ook polissen die niet via VKG zijn afgesloten kan ik eenvoudig administreren in het extranet. Via het systeem kun je mailen naar de externe partij en in ExtranetPlus de polissen en correspondentie opslaan. Daardoor werk ik papierloos. Ik ben zeer tevreden met mijn overstap naar VKG en raad het iedereen aan.
Wilt u een assurantieportefeuille verkopen zonder eindeloos zoeken, onderhandelen en aftasten? Met VKG Portefeuille Match helpen we u om eenvoudig een betrouwbare koper te vinden die écht past bij uw kantoor en uw klanten. Geen gedoe. Geen tijdverlies. Wél een soepel en professioneel verkooptraject.
Lees hier meer.
Interview: voor Hans Padberg is ePlus CRM een systeem dat écht werkt, tijd bespaart én continu doorontwikkeld wordt; precies wat hij jarenlang heeft gemist in andere software.
Het extranet van VKG heet ePlus. Maar u kunt uw extranet tegen lage kosten uitbreiden naar een CRM-pakket waarin u …