Dankzij ExtranetPlus staan al onze klantgegevens bij elkaar in één digitaal systeem. Via de overzichten en dashboards monitoren we nauwkeurig de kantooradministratie, polisoverzichten en het schadeverloop. En doordat we onafhankelijk zijn van tijd en plaats hebben we bij een klantafspraak altijd de actuele gegevens. Ook kunnen we vanuit het systeem zelf documenten toevoegen en naar de klant mailen. En doordat we bij de specifieke dossiers memo’s kunnen toevoegen, verloopt het contact met VKG zelf ook efficiënt. Met behulp van de agenda volgen we het verloop van alle acties en kunnen we daarop inspelen. Het helpt ons proactief de zaken voor onze klanten te regelen en service te bieden. VKG biedt bovendien een prima IT-ondersteuning.
Bij alle zorgverzekeraars wordt de basisverzekering 3 tot 18 euro per maand duurder. De verwachting is dat 8 à 9% van …
Op amweb.nl staat vandaag een enthousiast interview met hypotheek-, makelaardij- en verzekeringskantoor Namaco en Eric-Jan van den Berg (VKG). Namaco …
Wist je dat je het Privé Totaal Pakket kunt uitbreiden met alle producten van de TotaalOpvangPolis? Sluit eerst een scherp …