Dankzij ExtranetPlus staan al onze klantgegevens bij elkaar in één digitaal systeem. Via de overzichten en dashboards monitoren we nauwkeurig de kantooradministratie, polisoverzichten en het schadeverloop. En doordat we onafhankelijk zijn van tijd en plaats hebben we bij een klantafspraak altijd de actuele gegevens. Ook kunnen we vanuit het systeem zelf documenten toevoegen en naar de klant mailen. En doordat we bij de specifieke dossiers memo’s kunnen toevoegen, verloopt het contact met VKG zelf ook efficiënt. Met behulp van de agenda volgen we het verloop van alle acties en kunnen we daarop inspelen. Het helpt ons proactief de zaken voor onze klanten te regelen en service te bieden. VKG biedt bovendien een prima IT-ondersteuning.
Wilt u een assurantieportefeuille verkopen zonder eindeloos zoeken, onderhandelen en aftasten? Met VKG Portefeuille Match helpen we u om eenvoudig een betrouwbare koper te vinden die écht past bij uw kantoor en uw klanten. Geen gedoe. Geen tijdverlies. Wél een soepel en professioneel verkooptraject.
Lees hier meer.
Interview: voor Hans Padberg is ePlus CRM een systeem dat écht werkt, tijd bespaart én continu doorontwikkeld wordt; precies wat hij jarenlang heeft gemist in andere software.
Het extranet van VKG heet ePlus. Maar u kunt uw extranet tegen lage kosten uitbreiden naar een CRM-pakket waarin u …