Iedereen bij VKG is heel betrokken, dat waardeer ik. Voorheen werkte ik bij grotere kantoren, waar ik met verschillende collega’s kon sparren. In een klein kantoor kan dat niet altijd, daarom is het fijn dat de mensen bij VKG altijd klaarstaan om mee te denken. Andersom laat VKG mij ook meedenken: ik word regelmatig gevraagd voor pilots. Daarmee straalt VKG waardering voor ons uit. Bovendien versoepelen de digitale tools van VKG ons werk. Onze klanten en wijzelf hebben snel toegang tot belangrijke documenten zoals de groene kaart, polisbladen en nota’s. Waar ik bij grotere kantoren wekenlang wachtte op een polis, heb ik die bij VKG binnen enkele ogenblikken na aanvraag in mijn mailbox. Daardoor kunnen we snel schakelen en meer aandacht geven aan de klant.
Een enthousiast interview in am:magazine met Vivian Buijs en Eric-Jan van den Berg. Het is een boeiend artikel over de stappen die VKG vooruit heeft gezet met de BedrijvenOpvangPolis, het Privé Totaal pakket en de Full BackOffice dienstverlening.
Lees op amweb.nl een mooi interview over de voordelen van de geheel vernieuwde BedrijvenOpvangPolis. Met de slimme en gebruiksvriendelijke aanvraagmodule maakt u snel en efficiënt een premievergelijking en vraagt u razendsnel de polis aan.
VKG heeft het aanvragen van zakelijke volmachtverzekeringen geheel vernieuwd. Met de aanvraagmodule van de BedrijvenOpvangPolis kunnen adviseurs binnen 2 minuten een helder vergelijkingsoverzicht maken van de producten van verschillende verzekeraars.