Dankzij ExtranetPlus staan al onze klantgegevens bij elkaar in één digitaal systeem. Via de overzichten en dashboards monitoren we nauwkeurig de kantooradministratie, polisoverzichten en het schadeverloop. En doordat we onafhankelijk zijn van tijd en plaats hebben we bij een klantafspraak altijd de actuele gegevens. Ook kunnen we vanuit het systeem zelf documenten toevoegen en naar de klant mailen. En doordat we bij de specifieke dossiers memo’s kunnen toevoegen, verloopt het contact met VKG zelf ook efficiënt. Met behulp van de agenda volgen we het verloop van alle acties en kunnen we daarop inspelen. Het helpt ons proactief de zaken voor onze klanten te regelen en service te bieden. VKG biedt bovendien een prima IT-ondersteuning.
VKG heeft diverse mogelijkheden voor het verzekeren van een wagenpark. Op het VKG-extranet leest u alles over onze verzekeraars, de mogelijkheden en unieke kenmerken.
Supersnel een compleet verzekeringspakket afsluiten? Dan is het Privé Totaal Pakket voor u! Met postcode, huisnummer en de gezinssituatie berekent …
Een inspirerend interview met adviseurs Ariaan van Nieuwenhuijzen (Delta Planning B.V.), Jan Pieter Klautz (Burger Consultancy B.V.) en Eric-Jan van den Berg (directeur Commercie VKG). Het is een enthousiast artikel over onze kennis van de adviesmarkt waardoor wij onze adviseurs een voorsprong geven bij overnames. Met VKG Portefeuille Match brengen we partijen die goed bij elkaar passen aan tafel. En we begeleiden het complete aan- en verkoopproces. Twee adviseurs vertellen hoe fijn zij de samenwerking met VKG hebben ervaren.