Iedereen bij VKG is heel betrokken, dat waardeer ik. Voorheen werkte ik bij grotere kantoren, waar ik met verschillende collega’s kon sparren. In een klein kantoor kan dat niet altijd, daarom is het fijn dat de mensen bij VKG altijd klaarstaan om mee te denken. Andersom laat VKG mij ook meedenken: ik word regelmatig gevraagd voor pilots. Daarmee straalt VKG waardering voor ons uit. Bovendien versoepelen de digitale tools van VKG ons werk. Onze klanten en wijzelf hebben snel toegang tot belangrijke documenten zoals de groene kaart, polisbladen en nota’s. Waar ik bij grotere kantoren wekenlang wachtte op een polis, heb ik die bij VKG binnen enkele ogenblikken na aanvraag in mijn mailbox. Daardoor kunnen we snel schakelen en meer aandacht geven aan de klant.
Bij alle zorgverzekeraars wordt de basisverzekering 3 tot 18 euro per maand duurder. De verwachting is dat 8 à 9% van …
Op amweb.nl staat vandaag een enthousiast interview met hypotheek-, makelaardij- en verzekeringskantoor Namaco en Eric-Jan van den Berg (VKG). Namaco …
Wist je dat je het Privé Totaal Pakket kunt uitbreiden met alle producten van de TotaalOpvangPolis? Sluit eerst een scherp …