Iedereen bij VKG is heel betrokken, dat waardeer ik. Voorheen werkte ik bij grotere kantoren, waar ik met verschillende collega’s kon sparren. In een klein kantoor kan dat niet altijd, daarom is het fijn dat de mensen bij VKG altijd klaarstaan om mee te denken. Andersom laat VKG mij ook meedenken: ik word regelmatig gevraagd voor pilots. Daarmee straalt VKG waardering voor ons uit. Bovendien versoepelen de digitale tools van VKG ons werk. Onze klanten en wijzelf hebben snel toegang tot belangrijke documenten zoals de groene kaart, polisbladen en nota’s. Waar ik bij grotere kantoren wekenlang wachtte op een polis, heb ik die bij VKG binnen enkele ogenblikken na aanvraag in mijn mailbox. Daardoor kunnen we snel schakelen en meer aandacht geven aan de klant.
Heeft uw klant schade aan de inboedel of woonhuis? Maar is het lastig om zelf op zoek te gaan naar …
Krijgt uw klant te maken met cybercriminaliteit? De Cyberservice in het Privé Totaal Pakket biedt directe hulp! Is de computer …
VKG voegt MUNT Hypotheken toe aan het assortiment hypotheken. Boetevrij aflossen met eigen geld en de laagste rente bij passeren, ook …