Ruim tien jaar geleden kozen we voor VKG omdat we op zoek waren naar een administratie- en crm-systeem waarin we alles op één plek konden samenbrengen: mail, agenda’s, notities, contactgegevens, betalingsherinneringen en verzekeringsoverzichten. Het extranet van VKG maakt dat allemaal heel inzichtelijk. Het versoepelt het klantcontact en maakt het mogelijk om nog steeds traditiegetrouw al onze klanten jaarlijks een handgeschreven verjaardagskaart te sturen. Naast het gebruiksgemak van het systeem waardeer ik de communicatie met VKG: we hebben één vast aanspreekpunt en worden direct doorverbonden met de juiste mensen, zodat we nooit van het kastje naar de muur worden gestuurd. Daarmee zijn we altijd goed geholpen.
Een enthousiast interview in am:magazine met Vivian Buijs en Eric-Jan van den Berg. Het is een boeiend artikel over de stappen die VKG vooruit heeft gezet met de BedrijvenOpvangPolis, het Privé Totaal pakket en de Full BackOffice dienstverlening.
Lees op amweb.nl een mooi interview over de voordelen van de geheel vernieuwde BedrijvenOpvangPolis. Met de slimme en gebruiksvriendelijke aanvraagmodule maakt u snel en efficiënt een premievergelijking en vraagt u razendsnel de polis aan.
VKG heeft het aanvragen van zakelijke volmachtverzekeringen geheel vernieuwd. Met de aanvraagmodule van de BedrijvenOpvangPolis kunnen adviseurs binnen 2 minuten een helder vergelijkingsoverzicht maken van de producten van verschillende verzekeraars.