Ruim tien jaar geleden kozen we voor VKG omdat we op zoek waren naar een administratie- en crm-systeem waarin we alles op één plek konden samenbrengen: mail, agenda’s, notities, contactgegevens, betalingsherinneringen en verzekeringsoverzichten. Het extranet van VKG maakt dat allemaal heel inzichtelijk. Het versoepelt het klantcontact en maakt het mogelijk om nog steeds traditiegetrouw al onze klanten jaarlijks een handgeschreven verjaardagskaart te sturen. Naast het gebruiksgemak van het systeem waardeer ik de communicatie met VKG: we hebben één vast aanspreekpunt en worden direct doorverbonden met de juiste mensen, zodat we nooit van het kastje naar de muur worden gestuurd. Daarmee zijn we altijd goed geholpen.
Op amweb.nl staat vandaag een enthousiast interview met hypotheek-, makelaardij- en verzekeringskantoor Namaco en Eric-Jan van den Berg (VKG). Namaco …
Wist je dat je het Privé Totaal Pakket kunt uitbreiden met alle producten van de TotaalOpvangPolis? Sluit eerst een scherp …
VKG heeft diverse mogelijkheden voor het verzekeren van een wagenpark. Op het VKG-extranet leest u alles over onze verzekeraars, de mogelijkheden en unieke kenmerken.