Ruim tien jaar geleden kozen we voor VKG omdat we op zoek waren naar een administratie- en crm-systeem waarin we alles op één plek konden samenbrengen: mail, agenda’s, notities, contactgegevens, betalingsherinneringen en verzekeringsoverzichten. Het extranet van VKG maakt dat allemaal heel inzichtelijk. Het versoepelt het klantcontact en maakt het mogelijk om nog steeds traditiegetrouw al onze klanten jaarlijks een handgeschreven verjaardagskaart te sturen. Naast het gebruiksgemak van het systeem waardeer ik de communicatie met VKG: we hebben één vast aanspreekpunt en worden direct doorverbonden met de juiste mensen, zodat we nooit van het kastje naar de muur worden gestuurd. Daarmee zijn we altijd goed geholpen.
De VKG Preventietour reist door Nederland! VKG helpt verzekeringsklanten bij het voorkomen van schade in en om de woning. Want …
Wij begrijpen dat werk meer is dan alleen een dagelijkse verplichting. Het is een plek waar je je kunt ontwikkelen, …
De VKG Preventietour reist door Nederland! VKG helpt verzekeringsklanten bij het voorkomen van schade in en om de woning. Want …