Dankzij ExtranetPlus staan al onze klantgegevens bij elkaar in één digitaal systeem. Via de overzichten en dashboards monitoren we nauwkeurig de kantooradministratie, polisoverzichten en het schadeverloop. En doordat we onafhankelijk zijn van tijd en plaats hebben we bij een klantafspraak altijd de actuele gegevens. Ook kunnen we vanuit het systeem zelf documenten toevoegen en naar de klant mailen. En doordat we bij de specifieke dossiers memo’s kunnen toevoegen, verloopt het contact met VKG zelf ook efficiënt. Met behulp van de agenda volgen we het verloop van alle acties en kunnen we daarop inspelen. Het helpt ons proactief de zaken voor onze klanten te regelen en service te bieden. VKG biedt bovendien een prima IT-ondersteuning.
Een enthousiast interview in am:magazine met Vivian Buijs en Eric-Jan van den Berg. Het is een boeiend artikel over de stappen die VKG vooruit heeft gezet met de BedrijvenOpvangPolis, het Privé Totaal pakket en de Full BackOffice dienstverlening.
Lees op amweb.nl een mooi interview over de voordelen van de geheel vernieuwde BedrijvenOpvangPolis. Met de slimme en gebruiksvriendelijke aanvraagmodule maakt u snel en efficiënt een premievergelijking en vraagt u razendsnel de polis aan.
VKG heeft het aanvragen van zakelijke volmachtverzekeringen geheel vernieuwd. Met de aanvraagmodule van de BedrijvenOpvangPolis kunnen adviseurs binnen 2 minuten een helder vergelijkingsoverzicht maken van de producten van verschillende verzekeraars.