Dankzij ExtranetPlus staan al onze klantgegevens bij elkaar in één digitaal systeem. Via de overzichten en dashboards monitoren we nauwkeurig de kantooradministratie, polisoverzichten en het schadeverloop. En doordat we onafhankelijk zijn van tijd en plaats hebben we bij een klantafspraak altijd de actuele gegevens. Ook kunnen we vanuit het systeem zelf documenten toevoegen en naar de klant mailen. En doordat we bij de specifieke dossiers memo’s kunnen toevoegen, verloopt het contact met VKG zelf ook efficiënt. Met behulp van de agenda volgen we het verloop van alle acties en kunnen we daarop inspelen. Het helpt ons proactief de zaken voor onze klanten te regelen en service te bieden. VKG biedt bovendien een prima IT-ondersteuning.
VKG in de VVP Special ‘Op eigen kracht of samen sterk?’ Grote spelers struinen de financieel adviesmarkt in Nederland af …
De verwachting is dat dit jaar een aanzienlijk aantal advieskantoren en assurantieportefeuilles van eigenaar wisselen. Steeds meer eigenaren overwegen om …
VKG heeft een volmachtovereenkomst getekend met rhion. Onze adviseurs kunnen vier particuliere verzekeringen van rhion aanbieden: aansprakelijkheid, inboedel, woonhuis en de autoverzekering.