VKG is de energie achter financiële rust. Wat betekent deze energie voor onze klanten?
Dat laten we hen graag zelf vertellen. Of het nu gaat om verzekeringen, hypotheken, het assurantiepakket ExtranetPlus of een van onze andere producten of diensten. Onze ambassadeurs delen graag met u waarom zij kiezen voor VKG.
Met geavanceerde digitale tools en oplossingen ontzorgen we u op administratief gebied. Zodat u zich volledig kunt richten op het helpen van uw klanten.
“Al sinds 1986, lang voordat ik het bedrijf overnam van mijn ouders, werken we samen met VKG. Voor onze particuliere verzekeringszaken heeft VKG alles in huis, waardoor we geen enkele andere partij nodig hebben. Het extranet werkt ontzettend goed: je maakt er gemakkelijk berekeningen mee en het maakt het mogelijk om jaarlijks voor iedere klant de huidige premies en voorwaarden te checken. Daarmee leveren de producten van VKG ons veel efficiency op. In combinatie met de mensen die meedenken maakt dat VKG tot een unieke serviceprovider, die ook sterk is in het ondersteunen van ondernemers. Bijvoorbeeld bij overnames en de groei van portefeuilles. Daarin heeft VKG voor ons ook een belangrijke rol gespeeld: we hebben niet voor niets al zo’n lange historie met elkaar.”
“Ruim tien jaar geleden kozen we voor VKG omdat we op zoek waren naar een administratie- en crm-systeem waarin we alles op één plek konden samenbrengen: mail, agenda’s, notities, contactgegevens, betalingsherinneringen en verzekeringsoverzichten. Het extranet van VKG maakt dat allemaal heel inzichtelijk. Het versoepelt het klantcontact en maakt het mogelijk om nog steeds traditiegetrouw al onze klanten jaarlijks een handgeschreven verjaardagskaart te sturen. Naast het gebruiksgemak van het systeem waardeer ik de communicatie met VKG: we hebben één vast aanspreekpunt en worden direct doorverbonden met de juiste mensen, zodat we nooit van het kastje naar de muur worden gestuurd. Daarmee zijn we altijd goed geholpen.”
“In mijn jeugd verhuisde ik van Purmerend naar Limburg. Waar ik altijd heimwee naar heb gehad: de oprechtheid, eerlijkheid en directheid van Noord-Hollanders. En dat is precies wat ik zo waardeer aan VKG: de openheid. Met die mentaliteit is het zo veel makkelijker zakendoen. Net als met het extranet; dat heeft VKG goed op orde. Het werkt plezierig en eenvoudig – en dat zegt veel voor iemand die wars is van computers en digitalisering. Dankzij het extranet zie ik in een oogopslag wat er aan de hand is en kan ik verzekeringen goed vergelijken, offertes opmaken en een overzicht krijgen van verschillende maatschappijen. Daarmee zorgt VKG ervoor dat ik geen enkele andere servicemaatschappij nodig heb om mee samen te werken.”
“Op twee cruciale momenten bood VKG ons uitkomst. Eerst toen ik samen met mijn compagnon het kantoor opende; een aantal jaar later toen ik de aandelen overnam en volledig eigenaar werd. VKG heeft ons beide keren in het zadel geholpen, onder meer door de aankoop van de portefeuille en door goed advies. Ook het persoonlijke contact met de directie en de medewerkers waardeer ik, net als het mooie berekeningssysteem. Dat geeft ons werk snelheid: we kunnen eenvoudig documenten selecteren en laten inzien door klanten, meteen met de laptop aan tafel. Dat was eerst ondenkbaar. VKG heeft de ICT goed voor elkaar en dat is zeker niet vanzelfsprekend.”
“Iedereen bij VKG is heel betrokken, dat waardeer ik. Voorheen werkte ik bij grotere kantoren, waar ik met verschillende collega’s kon sparren. In een klein kantoor kan dat niet altijd, daarom is het fijn dat de mensen bij VKG altijd klaarstaan om mee te denken. Andersom laat VKG mij ook meedenken: ik word regelmatig gevraagd voor pilots. Daarmee straalt VKG waardering voor ons uit. Bovendien versoepelen de digitale tools van VKG ons werk. Onze klanten en wijzelf hebben snel toegang tot belangrijke documenten zoals de groene kaart, polisbladen en nota’s. Waar ik bij grotere kantoren wekenlang wachtte op een polis, heb ik die bij VKG binnen enkele ogenblikken na aanvraag in mijn mailbox. Daardoor kunnen we snel schakelen en meer aandacht geven aan de klant.”
U kunt ons zien als een verlengstuk van uw organisatie, een extra medewerker die altijd voor u klaarstaat. Een partij die u helpt om uw klanten financiële rust te bieden. Dat doen we doelgericht, efficiënt en met enthousiasme.
Zo bereiken we samen dat iedereen in Nederland zich geen zorgen hoeft te maken over zijn financiële risico’s, verzekeringen of hypotheek.
U krijgt toegang tot een zo breed mogelijk aanbod van verzekeringen, hypotheken en andere financiële producten en diensten.
Wilt u uitbreiden of een kantoor overnemen? Of denkt u erover financieel adviseur te worden? Dan begeleiden en ondersteunen we u.
Met onze geavanceerde digitale oplossingen nemen we u en uw medewerkers veel administratief werk uit handen.