“Bij Assurantiekantoor Seinen in Hengelo werken we al jaren naar volle tevredenheid met ExtranetPlus van VKG. Het geeft ons inzicht in al onze klantgegevens, op welk moment van de dag en welke locatie we maar willen. Doordat we (externe) documenten per klant kunnen archiveren, blijven de schades, de complete polisadministratie en onze correspondentie met onze klanten altijd overzichtelijk. Hierdoor werken we papierloos; dat scheelt kasten vol dossiers. En in de agendering van ExtranetPlus verwerken we al onze taken, wat het vooruitplannen en onderling overnemen van dossiers enorm vereenvoudigt.”
“Dankzij ExtranetPlus staan al onze klantgegevens bij elkaar in één digitaal systeem. Via de overzichten en dashboards monitoren we nauwkeurig de kantooradministratie, polisoverzichten en het schadeverloop. En doordat we onafhankelijk zijn van tijd en plaats hebben we bij een klantafspraak altijd de actuele gegevens. Ook kunnen we vanuit het systeem zelf documenten toevoegen en naar de klant mailen. En doordat we bij de specifieke dossiers memo’s kunnen toevoegen, verloopt het contact met VKG zelf ook efficiënt. Met behulp van de agenda volgen we het verloop van alle acties en kunnen we daarop inspelen. Het helpt ons proactief de zaken voor onze klanten te regelen en service te bieden. VKG biedt bovendien een prima IT-ondersteuning.”
“ExtranetPlus bespaart ons veel tijd. In één systeem houden we alles overzichtelijk bij en dat bevalt ons uitermate goed. Wanneer een klant ons belt zien wij bijna met één druk op de knop waar zijn of haar verzekeringen lopen, hoe de eventuele schadeafhandeling verloopt en dergelijke. En, heel belangrijk, dit alles is 24 uur per dag en 7 dagen per week inzichtelijk, waar we ook zijn. Voor ons is ExtranetPlus hét administratiesysteem!”
“Jaren geleden maakten wij de zeer bewuste keuze voor een volledig agentschap bij VKG. Het ExtranetPlus was voor ons de voornaamste reden voor de overstap: alles is online op elke gewenste plek te raadplegen. De vele mogelijkheden van ExtranetPlus – zoals correspondenties, aanvragen en muteren in verzekeringen – maken het tot een volwaardig assurantiepakket. En dat tegen extreem lage kosten.”
“Sinds ik DIVA-kantoor ben geworden, gebruik ik dagelijks het extranet van VKG. Alle lopende en externe polissen zijn in het pakket ondergebracht. Dit werkt perfect: voor aanvragen, mutaties en dergelijke hoef ik niet meer in te loggen op vele verschillende extranetten van verzekeraars, wat mij veel tijdwinst en gemak oplevert. Ik kan klanten prima bedienen doordat ik veel verschillende verzekeraars kan vergelijken. En voor bijzondere risico’s zijn er maatwerkoplossingen via het provinciale kanaal. Ook polissen die niet via VKG zijn afgesloten kan ik eenvoudig administreren in het extranet. Via het systeem kun je mailen naar de externe partij en in ExtranetPlus de polissen en correspondentie opslaan. Daardoor werk ik papierloos. Ik ben zeer tevreden met mijn overstap naar VKG en raad het iedereen aan.”
“In 2016 zijn wij overgestapt naar VKG ExtranetPlus, inclusief de prolongatiemodule. Het pakket werkt prettig en is vriendelijk in gebruik. We kunnen alle relevante crm-gegevens eenvoudig opslaan, en de mailfunctie maakt de correspondentie met relaties heel overzichtelijk.”
U kunt ons zien als een verlengstuk van uw organisatie, een extra medewerker die altijd voor u klaarstaat. Een partij die u helpt om uw klanten financiële rust te bieden. Dat doen we doelgericht, efficiënt en met enthousiasme.
Zo bereiken we samen dat iedereen in Nederland rustig kan slapen, zonder zorgen over financiële risico’s en vaste lasten.
U krijgt toegang tot een zo breed mogelijk aanbod van verzekeringen, hypotheken en andere financiële producten en diensten.
Wilt u uitbreiden of een kantoor overnemen? Of denkt u erover financieel adviseur te worden? Dan begeleiden en ondersteunen we u.
Met onze geavanceerde digitale oplossingen nemen we u en uw medewerkers veel administratief werk uit handen.